wersja beta

KimKim WYWIAD: Nazim Albayrak o wyjątkowości i wielkim otwarciu Domów Mody MODO. Sprawdź szczegóły!

Tagi: Modo   -   Nazim Albayrak   -   polscy projektanci   -   otwarcie   -   Domy Mody   -   zakupy   -   wywiad   -   stylizacje   -   Look

2015-10-16
Fot. Oscar Dąbkowski

Już w najbliższy weekend Domy Mody MODO będą gościć w swoich wnętrzach pierwszych pasjonatów dobrego stylu.  Pod dachem tego nowoczesnego konceptu butikowego swoje miejsce znalazło 350 twórców, producentów, sprzedawców i importerów odzieży, butów oraz szerokiej gamy dodatków. Podczas wielkiego otwarcia, które będzie miało miejsce już w sobotę, na pierwszych klientów czekać będzie moc atrakcji: okazyjne ceny, spotkania z projektantami, zakupy z gwiazdami i konkursy z nagrodami. Zanim jednak to nastąpi, postanowiliśmy zapytać prezesa MODO, Nazima Albayraka, czym zamierza przyciągnąć klientów do swojego wyjątkowego miejsca.

KK: Panie Prezesie, skąd pomysł na kolejne centrum handlowe w Warszawie, tak mocno skoncentrowane na modzie?

NA: Zacznijmy od tego, że MODO nie jest typowym centrum handlowym.  MODO to unikatowy domy mody, a pomysł na taką właśnie jego formę wziął się najzwyczajniej z potrzeby rynku. Kiedy myślałem o koncepcie tego miejsca, chciałem pokazać handel zupełnie inaczej: szukałem znacznie bardziej indywidualnych rozwiązań mających na celu traktowanie klienta nie jako nabywcę, ale jako człowieka.

KK: Wiemy, że przed laty otwierał Pan hale handlowe Maximus w Jankach. Czy tamto ówczesne doświadczenie przełożyło się jakoś na Pana obecny projekt?

NA: Tak, zdecydowanie. Z tamtego przedsięwzięcia czerpałem bardzo dużo. Kiedy otwieraliśmy Maximusa, mierzyliśmy się z inną rzeczywistością. Wówczas w centrum naszej uwagi była przede wszystkim sprzedaż hurtowa. Kiedy w weekendy wprowadziliśmy także sprzedaż detaliczną, całe Janki zaczęły się korkować. To były jednak inne czasy, inne oczekiwania cenowe i jakościowe.  Na MODO mamy zupełnie inny pomysł.

 KK: No właśnie. Co będzie głównym atutem tego miejsca?

NA: Tworząc MODO oraz inne nasze biznesy, zawsze pamiętam o trzech nadrzędnych wartościach, na które zwraca uwagę niemal każdy klient w Polsce: cena, produkt i jakość obsługi. Postaramy się, aby wszyscy nasi handlowcy mieli te właśnie obszary na tyle dobrze skoordynowane, aby przyciągać klientów, którzy zadowoleni będą do nas chętnie i często wracać.

 KK: Na jakiego klienta zorientowane jest MODO?

 NA: Tak naprawdę chętnie zobaczymy u nas klientów o różnych oczekiwaniach i profilach. Dlatego też nasze domy mody zostały podzielone na trzy strefy: ART, BRAND i POP. W strefie ART zakupy zrobią klienci oczekujący indywidulanych rozwiązań i mody z najwyższej półki - tu swoje butiki otworzą tacy projektanci jak Łukasz Jemioł, Paprocki&Brzozowski, Teresa Rosati oraz Natasha Pavluchenko. W strefie BRAND znajdą się znane, topowe marki Znajdziemy tu takie brandy jak Monnari, Henri LLoyd, Bugatti, Baldowski, Wólczanka i Pierre Cardin. Natomiast w strefie POP będzie można kupić modę popularnych marek takich jak Ryłko, Mosquito, Bialcon, Caprice i Ochnik w przystępnej cenie.

 KK: Co uważa Pan za główny atut domów mody MODO?

 NA: Tak jak wspominałem, będziemy dokładać największych starań, aby znaleźć równowagę pomiędzy przystępną ceną, produktem o adekwatnej do niej  jakości oraz obsługą, która wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom klienta! Jednocześnie nie zapominamy o różnorodności marek i brandów. W trzech strefach już w ten weekend otworzy się, bagatela, 350 butików!

 KK: No właśnie. Jest ich tu całe mnóstwo a projekt reklamowany jest przez kilku najbardziej znanych, jak na przykład Łukasz Jemioł, Mariusz Przybylski, duet P&B i Jacob Birge z Top Model. Czy są jacyś projektanci, których Panu zabrakło w tym gronie?

NA: Muszę przyznać, że jestem zadowolony z każdego z naszych najemców bez wyjątku. Nie ukrywam jednak, że chętnie widziałbym w naszych progach choćby  Roberta Kupisza, Gosię Baczyńską czy Bohoboco. Wiem, że jest coraz większy popyt na tych designerów. Jednakże nie mogli się oni u nas wystawić z niezależnych od nich przyczyn formalnych. Mam jednak nadzieję, że w przyszłości jeszcze uda nam się z nimi współpracować w MODO!

Rozmawiał: Oscar Dąbkowski

ANKIETA

inne rzeczy w tym stylu
  • WARSZAWSKI DZIEŃ
    81zł
  • ATOS LOMBARDINI
    1 633zł
  • LANA NGUYEN
    179zł
  • LA MANIA
    290zł
  • HERMES
    1 424zł
zobacz także
 
reklama